Design til fremtiden

Selvom vi har mange års erfaring med at forfølge ansvarlig adfærd i tekstilbranchen, er det først nu, at de sociale og miljømæssige spørgsmål for alvor begynder at få indflydelse på forbrugernes adfærd. Som virksomhed og brand er vi mere
relevante nu end nogensinde før. Det er afgørende, at vi henter styrke fra denne tidsånd og fortsætter med at være innovative og leder udviklingen indenfor ansvarlig mode, så vi kan skabe virkelig forandring.

 

Forbrugernes ændrede holdninger og adfærd er forbundet med teknologi, sociale begivenheder og tillidsforhold, og det former markedet. Fremtidens forbrugere efterspørger ikke kun hurtig adgang til nyt spændende design, der giver muligheder for at udtrykke den unikke personlighed. De kræver også, at de underliggende produktionsprocesser og forbrugsmønstre ikke gennemføres på bekostning af de økologiske og sociale balancer.

Vil vil være 'game changers'

Vi byder denne moderne og bevidste forbrugeradfærd velkommen. Hos KnowledgeCotton Apparel designer og udvikler vi til fremtiden – til en ny verden, hvor betingelser, muligheder og krav har ændret sig. Vi er helt ærlige. Som virksomhed ved vi præcist, hvor vi står. Vi ved, hvordan vi skal samarbejde med partnere og producenter i vores forsyningskæde, så der udvises ansvarlighed på alle trin. Vores brand og vores produkt er et attraktivt alternativ blandt andre ansvarlige løsninger som for eksempel udlejning, videresalg og genanvendelse.

 

Vi er bevidste om, at det kun er de brands, der kan opfylde forbrugernes nye forventninger på en tilfredsstillende måde, der vil være relevante i fremtiden. Og vi er fast besluttede på at være en af dem, der ændrer spillets regler. Innovation, ansvarlighed og gennemsigtighed er nøglerne til succes – en ansvarlig fremtid, både for vores virksomhed og den verden, vi lever i.

"Innovation, ansvarlighed og gennemsigtighed er nøglerne til succes"

"Innovation, ansvarlighed og gennemsigtighed er nøglerne til succes"